ГРАФІК

особистого   прийому  громадян  керівництвом
головного  управління  Пенсійного  фонду  України
в  Хмельницькій  області та керівниками структурних підрозділів

 

№ п\п
     Дні тижня
Прізвище, ім’я,
по батькові
Посада
Години прийому
 
1.
 
 
 
Понеділок
 
Шевчук
Леся
Володимирівна
Заступник начальника головного управління – начальник управління з координації та контролю за виплатою пенсій
09.00-13.00
Павлюк
Микола
Петрович
Заступник начальника фінансово - економічного управління -  начальник відділу виконання бюджету та бюджетно – фінансової звітності
14.00-17.00
Лагдан
Оксана Володимирівна
Начальник управління пенсійного забезпечення військовослужбовців та деяких інших категорій громадян  
 
09.00-16.00
 
2.
 
 
 
 
 
Вівторок
 
Ковальчук
Юлія
Вікторівна
 
Заступник начальника головного управління
09.00-13.00
Чубар Валентина Олександрівна
 
Начальник управління персоналу та організаційно-інформаційної роботи
14.00-17.00
3.
 
 
 
Середа
 
Заярнюк
Ольга
Сергіївна
 
Начальник головного управління
09.00-13.00
Теляча
Оксана
Павлівна
Начальник управління пенсійного забезпечення
14.00-17.00
 
4.
 
 
 
Четвер
 
Квятківська
Марія
Францівна
 
Перший заступник начальника головного управління
09.00-13.00
Глухов
Віталій
Миколайович
 
Начальник управління інформаційних систем та електронних реєстрів
14.00-17.00
5.
 
 
 
П’ятниця
Наскальний
Іван
Іванович
 
 
Заступник начальника  управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю – начальник відділу фінансового аудиту та контролю операційних процесів
09.00-13.00
Рибчинська
Оксана
Михайлівна
Начальник
юридичного управління
14.00-17.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Інваліди та учасники Великої Вітчизняної війни приймаються
ПОЗАЧЕРГОВО
 
 
Порядок
прийому та обслуговування осіб, які звертаються
до головного управління
 
    1.Цей Порядок визначає основні вимоги щодо організації прийому громадян в головному управлінні.
    2.Прийом осіб здійснюється стаціонарно та дистанційно, шляхом надання електронних послуг.
    2.1. Стаціонарно прийом проводиться в приміщеннях за адресою вул. Герцена, 10 (II-й поверх, кабінет 25), вул. Прибузька, 2 (кабінет 5) щодня, крім вихідних і святкових днів, з 9.00 до 13.00 та з 14.00 до 18.00, у п'ятницю і передсвяткові дні - до 16.45.
    Прийом та обслуговування здійснюються незалежно від взяття на облік (місця проживання, перебування на обліку) особи на території обслуговування відповідного органу Пенсійного фонду області з питань:
  - надання загальної інформації про умови, порядок призначення, перерахунку, виплати пенсій, сплату обов’язкових платежів, адміністрування яких здійснюється органами Пенсійного фонду, ведення обліку (коригування відомостей) про осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню,
  - одержання інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі – реєстр застрахованих осіб Державного реєстру).
    2.2. Особистий прийом громадян в головному управлінні проводиться начальником головного управління, заступниками начальника головного управління, начальниками структурних підрозділів і спеціалістами згідно із затвердженим графіком прийому громадян з питань, які належать до компетенції Пенсійного фонду України.
Прийом Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", проводиться першочергово.
Облік особистого прийому громадян керівним складом, спеціалістами відділу організації роботи з обслуговування громадян управління пенсійного забезпечення ведеться у  веб-орієнтованій системі “Облік звернень громадян”.
Вхід громадян до приймалень головного управління вільний і не потребує оформлення перепустки та пред'явлення документів, що посвідчують особу.
Інформація про порядок і графік особистого прийому громадян керівництвом і спеціалістами головного управління розміщується на веб-сайті головного управління та на інформаційних стендах головного та територіальних управлінь.
    2.3. Письмові заяви громадян, що надійшли під час особистого прийому реєструються та обліковуються  згідно встановленого порядку разом з відповідним дорученням.
    2.4. Дистанційно послуги надаються з використанням технологій віддаленого доступу (веб-технологій).
Реєстрація користувачів електронних послуг на веб-порталі здійснюється на підставі заяв (за встановленою формою),  поданих до головного управління Пенсійного фонду області особисто або через уповноваженого представника.
Реєстрацію запитів на отримання публічної інформації, аналіз та узагальнення результатів надання відповідей на них здійснює відділ організації роботи з обслуговування громадян управління пенсійного забезпечення.
    3. З метою проведення моніторингу та оцінки якості обслуговування громадян, які звертаються до органів Пенсійного фонду області, в ході прийому громадян пропонується до заповнення "Анкета відвідувача".
    4.Під час здійснення прийому та обслуговування особи користуються правами, передбаченими Законами України "Про звернення громадян", "Про захист персональних даних", "Про доступ до публічної інформації", законодавством про пенсійне забезпечення, законодавчими та іншими нормативно-правовими актами, що регулюють відповідні відносини.
Особи, що звертаються до головного управління Пенсійного фонду області, мають право:
  - звертатися особисто або через представника, повноваження якого оформлено у встановленому законом порядку;
  - одержати відповідь про результати розгляду звернення в обраний ними спосіб (усно, в письмовій та/або електронній формі);
  - безоплатно отримувати інформацію про особу, що обробляється Пенсійним фондом;
отримувати консультації та роз'яснення щодо застосування законодавства про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, пенсійне забезпечення, у тому числі щодо прав та обов'язків платника єдиного внеску та застрахованої особи;
  - у разі потреби та бажання залишати відгуки щодо прийому та обслуговування в журналі "Скарг та пропозицій";
інші права, визначені чинним законодавством.
     5. Під час здійснення прийому та обслуговування особа, що звернулась до головного управління Пенсійного фонду області, надає інформацію про себе (прізвище, ім'я та по батькові, дата народження, місце проживання).
У разі звернення про надання персональних даних, які обробляються Пенсійним фондом України, або подання заяв особа, що звертається до головного управління Пенсійного фонду області, надає документи, що посвідчують особу, а у разі звернення за отриманням такої інформації про інших осіб чи подання заяв від імені інших осіб - додатково надає відповідні документи, що підтверджують її повноваження.
     6. Головне управління Пенсійного фонду області зобов'язане:
об'єктивно, всебічно і вчасно розглядати звернення;
забезпечувати реалізацію передбачених законодавством прав осіб, які звертаються;
повідомляти осіб, які звертаються до головного управління Пенсійного фонду області, про результати перевірки звернення і суть прийнятого рішення;
у разі визнання заяви чи скарги необґрунтованою роз'яснювати порядок оскарження прийнятого рішення;
не допускати безпідставної передачі звернень іншим органам.
     7. Головне управління Пенсійного фонду області має право перевіряти документи, що посвідчують особу та її повноваження.

“Гарячі”телефонні лініїтериторіальних управлінь області

адреса

Код, номер телефону“гарячої лінії” за якими надаються консультації громадянам

 

Режим роботи

Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області

м. Хмельницький

вул. Герцена, 10

вул. Прибузька, 2

 

(0382) 76 35 13

(0382) 65 70 92

понеділок-четвер

з 9.00 до 18.15 п'ятниця

 з 09.00 до 17.00

Білогірське об’єднане управління ПФУ області

смт. Білогір’я 

вул. Шевченка, 70

 

(03841) 2 16 01

понеділок-четвер

 з 9.00 до 18.15

п'ятниця

з 09.00 до 17.00

м.Ізяслав,

вул.Шевченка, 14

 

(03852) 4 01 56

смт. Теофіполь

вул. Щорса, 25

 

(03844) 3 18 63

Віньковецьке об’єднане управління ПФУ області

смт. Віньківці,

вул. Л.Українки, 1А

 

(03846) 2 21 50

понеділок-четвер

 з 9.00 до 18.15 п'ятниця

з 09.00 до 17.00

смт. Нова Ушиця,

вул. Українська, 18

 

(03847) 2 14 03

Городоцьке об’єднане управління ПФУ області

м.Городок,

вул. Грушевського, 90

 

(03851) 3 21 28

понеділок-четвер

з 9.00 до 18.15

п'ятниця

з 09.00 до 17.00

смт. Чемерівці

вул. Центральна, 40

 

(03859) 9 10 37

Кам’янець-Подільське об’єднане управління ПФУ області

м.Кам’янець-Подільський,

вул.Огієнко, 10

 

(03849 ) 3 38 94

понеділок-четвер

з 9.00 до 18.15

п'ятниця

з 09.00 до 17.00

м. Дунаївці,

вул.Шевченка, 67

 

(03858) 3 26 89

Летичівське об’єднане управління ПФУ області

смт Летичів,

вул.Савіцького Юрія,16

 

(03857) 9 14 79

понеділок-четвер

з 9.00 до 18.15

п'ятниця

з 09.00 до 17.00

м.Деражня,

вул.Миру, 35

 

(03856) 2 14 11

Славутське об’єднане управління ПФУ області

м.Славута,

вул. Козацька, 2

 

(03842) 7 03 59

понеділок-четвер

з 9.00 до 18.15 п'ятниця

з 09.00 до 17.00

м. Нетішин,

вул. Незалежності, 12

 

(03842) 3 18 53

Старокостянтинівське об’єднане управління ПФУ області

м. Старокостянтинів

вул. Миру, 17/1

 

(03854) 4 70 03

понеділок-четвер

 з 9.00 до 18.15 п'ятниця

з 09.00 до 17.00

смт. Стара Синява

 вул. І.Франка, 8

 

(03850) 2 10 54

м. Красилів,

вул. Центральна, 38а

 

(03855) 4 45 61

 

Хмельницьке об’єднане управління ПФУ області

Хмельницький район

м.Хмельницький

пров. Кам’янецький, 4

 

(03822) 67-08-34

понеділок-четвер

з 9.00 до 18.15 п'ятниця з 09.00 до 17.00

смт.Ярмолинці,

вул.600-річчя Ярмолинець,3

 

(03853) 2 34 30

м. Волочиськ,

вул. Лисенка, 8

 

(03845) 4 13 11

Шепетівське об’єднане управління ПФУ області

м. Шепетівка

вул. Островського, 6

 

(03840) 5 40 73

понеділок-четвер

 з 9.00 до 18.15 п'ятниця

з 09.00 до 17.00

м. Полонне,

вул. Л.Українки,  97

 

(03843) 3 29 66

Управління Пенсійного фонду України у м.Хмельницькому

м. Хмельницький, вул.Володимирська, 49

 

(0382) 70 24 33

понеділок-четвер

 з 9.00 до 18.15 п'ятниця

з 09.00 до 17.00