Органи Пенсійного фонду України в Хмельницькій області відповідно до законів України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" та "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов‘язкове державне соціальне страхування" надають адміністративні послуги з оформлення і видачі свідоцтва про загальнообов‘язкове державне соціальне страхування та пенсійного посвідчення.

 Адміністративна послуга з оформлення та видачі пенсійного посвідчення надається фахівцями в приміщеннях Фонду безоплатно в період призначення пенсії.
 Адміністративна послуга з оформлення та видачі свідоцтва про загальнообов'язкове державне соціальне страхування здійснюється безоплатно застрахованим особам на підставі анкети згідно із зразком, наведеним у додатку до Порядку видачі свідоцтва про загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженого постановою КМУ від 22.08.2000р. № 1306.
 Послуги надаються безпосередньо в управліннях Пенсійного фонду України в районах та містах області, адреси яких розміщені на веб-сайті головного управління в Хмельницькій області (www.pfu-km.gov.ua).
 Одержувачі адміністративної послуги можуть отримати консультаційну допомогу з питань, пов'язаних з наданням адміністративної послуги, за контактними телефонами відповідних органів Фонду, розміщеними в мережі Інтернет на офіційному веб-сайті Пенсійного фонду України (www.pfu.gov.ua), веб-сайті головного управління в Хмельницькій області та через електронну пошту (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..gov.ua).
Управліннями Пенсійного фонду України в районах та містах області здійснюється надання адміністративних послуг згідно розпорядку роботи з 9 год. до 18 год. 15 хв. (у п’ятницю до 17 год.) перерва з 13 год. до 14 год.
 Головним управлінням Пенсійного фонду України в Хмельницькій областінадаються адміністративні послуги лише з оформлення та видачі пенсійних посвідчень військовослужбовцям та іншим категоріям громадян.

 

 ІІ. Надання адміністративних послуг особам з особливими потребами
 Надання адміністративної послуги зі здійснення видачі пенсійного посвідченнявідповідно до Порядку обліку, зберігання, оформлення та видачі пенсійних посвідчень в Пенсійному фонді України та його органах, затвердженого Постановою правління Пенсійного фонду України від 25.03.2004р. № 4-1 здійснюється шляхом оформлення та видачі особисто пенсіонеру або іншій особі, яка представляє інтереси пенсіонера, на підставі нотаріально засвідченого доручення, а у разі, якщо пенсіонером є неповнолітня або недієздатна особа - опікуну, піклувальнику, батькам при пред'явленні паспорта та відповідних підтверджуючих особу документів під підпис у журналі обліку пенсійних посвідчень.
 Надання адміністративної послуги зі здійснення видачі свідоцтва про загальнообов’язкове державне соціальне страхування застрахованим особам здійснюється особисто через роботодавців та безпосередньо в органах Пенсійного фонду (для осіб, що забезпечують себе роботою самостійно) або іншими особами, які представляють інтереси одержувача свідоцтва, на підставі нотаріально засвідченого доручення.
 Одержувачі адміністративної послуги можуть отримати консультаційну допомогуз питань, пов'язаних з наданням адміністративної послуги, за контактними телефонами органів Фонду в області, розміщеними на веб-сайті головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області.

 

ІІІ. Надання роз’яснень та консультацій громадянам

 
Роз’яснення норм пенсійного законодавства та консультації громадян щодо питань його застосування здійснюються шляхом:

  1. Особистого прийому в управліннях ПФУ за місцем проживання згідно розпорядку роботи з 9 години до 18 години 15 хвилин (у п’ятницю до 17 години) перерва з 13 години до 14 години. 
  1. Особистого прийому керівництва головного управління (згідно з графіком розміщеним на веб-сайті) та управлінь ПФУ в районах та містах області (згідно з графіками). 
  2. Особистого (виїзного) прийому керівництва головного управління та управлінь ПФУ в районах та містах (згідно з графіком). 
  1. Виїзного прийому у складі мобільних груп органів виконавчої влади міст або районів (за розкладом). 
  1. Телефонування за номером “гарячої” телефонної лінії відповідного управління (номери телефонів розміщені на  веб-сайті головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області). 
  1. Звернення з питанням через мережу Інтернет (веб-портал). 
  1. Письмового звернення.
ІV. Надання роз’яснень та консультацій громадянам з особливими потребами

 

Для надання роз’яснень та консультацій громадянам з особливими потребами(Укази Президента України "Про першочергові заходи щодо створення сприятливих умов життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями" та "Про додаткові невідкладні заходи щодо створення сприятливих умов для життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями" тощо) органами ПФУ області передбачено надання послуг шляхом індивідуального обслуговування громадян даної категорії з питань: 
  1. роз’яснення пенсійного законодавства шляхом телефонних консультацій(номери телефонів розміщені на  веб-сайті головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області); 
  2. роз’яснення пенсійного законодавства, отримання зразків документів, бланків тощо через веб-сайт головного управління ПФУ в Хмельницькій області; 
  3. отримання послуг в електронному вигляді через можливості веб-порталу, де після реєстрації можливо отримати зразки документів, бланків тощо. 

В разі необхідності для консультації з питань пенсійного законодавстваперсонального характеру або стосовно конкретних даних пенсійної справи: 

  1. через уповноважену особу на підставі нотаріально засвідченого доручення; 
  2. листа - звернення, оформленого відповідно до Закону України "Про звернення громадян"; 
  3. з виїздом за місцем проживання особи з обмеженими можливостями (за попереднім узгодженням за телефоном гарячої лінії в управлінні Пенсійного фонду України області за місцем проживання).

 

Інформацію підготовлено відділом організаційно-інформаційної роботи
та по роботі із зверненнями громадян